Sunday, April 6, 2008

Wadah Perjuangan Melayu

Assalamualaikum w.b.t.

"Selamat Datang" ke blog ini. Insya-Allah, ia akan menjadi wadah untuk saya berkomunikasi dengan pembaca khusus dalam isu-isu politik dan sosial. Saya akan memanfaatkan blog ini untuk berbicara mengenai masa depan negara dan perjuangan UMNO sebagai wadah politik kita.

Saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada rakyat negeri terengganu yang masih menyokong dan memberi peluang kepada kepimpinan UMNO/BN untuk mentadbir negeri Terengganu Darul.Saya berjanji akan menunaikan tanggungjawab ini dengan baik,amanah,jujur dan bertanggungjawab demi memastikan perjuagan dan prinsip dalam UMNO dapat diteruskan.

Kepada semua, terima kasih kerana membaca blog ini. Saya amat menghargai pandangan dan sumbangan idea yang bernas.

Yang Benar,

-Dato'Rosol Wahid-
Ahli Dewan Undangan Negeri Terengganu
Dun Ajil,Hulu Terengganu
Timbalan Ketua UMNO Bahagian Hulu Terengganu.

2 comments:

ek_one said...

cuba sahaja

Anonymous said...

New Blogger Tan Sri Isa Samad\

www.isa-samad.blogspot.com