Thursday, April 17, 2008

Alhamdulillah.

Assalamualaikum w.r.t

Syukur kepada Allah s.w.t kerana saya masih diberi peluang oleh Allah s.w.t bersama-sama dengan saudara-saudari yang melayari blog ini.Hit blog ini hampir mencecah 900 pengunjung.Terima kasih juga kepada saudara-saudari yang memberi cadangan, pandangan serta teguran yang membina agar saya menjadi wakil rakyat yang amanah, bertanggungjawab, adil dan saksama pada semua lapisan masyarakat tanpa mengira bangsa,agama dan adat.

Selaku wakil rakyat, saya akan tunaikan dengan sebaik-baik mungkin.Saya juga mohon maaf kerana lambat kemaskini blog ini, kadang-kadang sibuk bertugas diluar kawasan dan sebagai.Insya-allah, saya akan sentiasa mengambil perhatian terhadap apa saudara-saudari usulkan kepada saya.Apa yang boleh saya jawab, saya akan rumuskan.

Saya juga berharap kepada saudara-saudari , yakinlah dengan kepimpinan negara yang ada.Tidak perlu anda semua menuduh, menuding jari tanpa sebarang fakta yang munasabah.Kita berdoa kepada Allah s.w.t, agar memberi hidayah dan pertunjuk kepada Pemimpin yang telah diberi tanggungjawab oleh rakyat.Dan jadikan blog ini sebagai wadah perhubungan antara rakyat dan pemimpin dengan sebaik-baiknya.

No comments: