Friday, January 30, 2009

Blog Kepimpinan Negeri Terengganu - YB Ust Hj Muhammad Ramli

Salam bloggers..saya ingin mengucap selamat menulis kepada YB Ust Hj Muhammad Hj Nuh sahabat seperjuangan dalam kepimpinan UMNO/BN Negeri Terengganu diatas mewujudkan blognya sendiri.


Semoga, kita dapat sama2 membantu perjuangan dan memberi informasi yang betul kepada rakyat berkaitan dengan isu-isu yang diputar belit oleh pihak yang tidak bertanggungjawab khusus pembangkang.

Insya-allah, semoga usaha kita ni dapat diberkati oleh Allah swt.

7 comments:

Datuk Paninsi said...

Salam, YB. Hj. Rosol daripada Datuk Peninsi di Sabah. Saya pernah berjumpa dengan YB. Dato semada pemilihan parti 2004 dulu. Semoga perkenalan di blog ini berpanjangan.

Zaki said...

Salam,
Welcome on-board YB Ramli Noh, my senior kat sekolah menengah dulu. Eloklah tu di zaman ICT ni para YB Tranung kite ramai2 pakat tulis blog .. boleh rakyat bagi pandangan, permintaan, komen, nasihat dll... setakat ni cuma dua tiga org jer ada blog sendiri.. yg lain mungkin sibuk sgt sampai x de masa nak menulis... tahniah pada YB Ramli and keep the blog updated.

UMNO PARTI PENJARA said...

Selamat menulis kepada YB Ust Hj Muhammad Ramli :-)

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

datuk- kalau PAS letak calon dari kalangan orang alim, kenapa UMNO tak boleh berbuat sedemikian sedangkan kalangan alim ulama dalam UMNO pun berlambak....

lagipun UMNO tak perlu risau pasal lompat parti kerana golongan ini setia kepada parti.

nampak gaya sekarang orang melayu-islam percaya goolongan agama sebagai pemimpin mereka- kerana mereka TIDAK amal rasuah, tidak pentingkan diri, bekerja sebagai ibadah dan menunaikan amanah rakyat dan parti yang diberikan....

apa yang berlaku di kuala terengganu sebagai pengajaran...calon panting juga.

Anonymous said...

Mudah2an, segala artikel yg di tulis oleh beliau adalah suatu kebenaran. Rakyat terkeliru dengan akhbar Harakah yg sentiasa mengatakan bahawa apa yg dilakukan oleh BN salah2 belaka. Harap diperbetulkan propaganda itu.
View Profile: Rantong

Unknown said...

YB, harapnya YB sempat menonton TV3 bersamamu. Kisah keperitan hidup En Ashahari, tukang kebun sekolah chung hwa wakaf tapai, kuala berang. isterinya barah darah, rumahnya daif, tak de air paip. boleh tolong tengokkan apa yang perlu ...

UMNO PARTI PENJARA said...

Sama2 tolong menolong :-)























p/s: Hormatlah Sikit Keputusan Sultan
p/s:Amaran Kepada Pemimpin Melayu